Často kladené dotazy - FAQ
Q: Jaké jsou technické požadavky na umístění automatu na provozovně?
A: Na provozovně musí být signál operátora O2, dostatečně únosná zeď nástěnného typu, u stojacího automatu možnost jeho ukotvení ke zdi nebo podlaze. Samostatná zásuvka 220V. Automat musí být umístěn tak aby byl pod kontrolou obsluhy, aby nedocházelo k jeho poškozování.
Q: Co potřebuji předložit k uzavření smlouvy na umístění automatu?
A: Potřebujeme živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku, číslo bankovního účtu, osvědčení o DIČ.
Q: Jaká je odměna za umístění prodejního automatu v provozovně?
A: Je to procento z marže z prodeje cigaret, čím vyšší prodej, tím vyšší odměna. Odměnu zasíláme pouze na účet, nevyplácíme v hotovosti.
Q: Jak se dozvím výši odměny?
A: Každé čtvrtletí vygenerujeme přehledné vyúčtování kde je uvedeno vše co bylo na automatu prodáno. Na základě toho vytvoříme vaším jménem daňový doklad, který si stáhnete z našich webových stránek, Daňové doklady nerozesíláme poštou.
Q: Akceptuje automat platbu bankovkami a vrací přeplatky?
A: Bohužel, naše automaty neakceptují platbu bankovkami. Většina automatů ani nevrací přeplatky, zákazník vhazuje přesnou částku. Při každém doplnění automatu naši zaměstnanci mají drobné k rozměnění.
Q: Splňuje automat legislativu ohledně zákazu prodeje tabákových výrobků osobám mladším 18 let?
A: Ano, automat je trvale blokován a pouze na jeden prodej jej odblokuje obsluha provozovny. Ta zároveň zodpovídá, že jej odblokuje pouze osobě starší 18 let.
Q: Jak často doplňujete automat?
A: Automat doplňujeme podle potřeby. Automat nám každý den hlásí zásobu a tak můžeme pružně reagovat.
Q: Jak mám postupovat v případě poruchy?
A: V případě poruchy můžete zavolat na telefonní číslo uvedené na boku automatu a tam poruchu nahlásit. Pokud je to mimo obvyklou pracovní dobu, ponechat vzkaz na záznamníku. Technický zásah je pak proveden v co možná nejkratším termínu, obvykle ale pouze v pracovní dny.