18. 10. 2022 - Znalost značky GECO u spotřebitelů
Ve spotřebitelském výzkumu INCOMIND provedeném 6/2022 se podobně jako v minulých letech objevila značka GECO na čele znalosti spotřebitelů opět s velkým náskokem. Tuto značku si okamžitě vybaví 67% osob starších 18 let (před rokem = 61%), které nakupují v prodejnách s tabákovými výrobky či v prodejnách s loterijními produkty.
V
Zobrazit více...
Ve spotřebitelském výzkumu INCOMIND provedeném 6/2022 se podobně jako v minulých letech objevila značka GECO na čele znalosti spotřebitelů opět s velkým náskokem. Tuto značku si okamžitě vybaví 67% osob starších 18 let (před rokem = 61%), které nakupují v prodejnách s tabákovými výrobky či v prodejnách s loterijními produkty.
V rámci sledované množiny značkových obchodů s tímto sortimentem následují v kategorii podpořené znalosti značky s velkým odstupem prodejny ostatních řetězců (33%, 25%, 18%, 14% a méně).