Často kladené dotazy - FAQ
Q: Musím být pro objednání zboží od vaší firmy nějak registrován?
A: Ano, pro registraci prosím kontaktujte naši nejbližší velkoobchodní pobočku.
Kontakty naleznete zde. K registraci je třeba doložit platné živnostenské oprávnění a osvědčení o registraci DIČ.
Q: Jak si objednám zboží od Vaší firmy?
A: Zboží můžete objednat telefonicky, faxem, emailem na našich velkoobchodních pobočkách, přes náš
E-shop B2B nebo prostřednictvím EDI provideru
Q: Jak se přihlásím do GECO portálu B2B?
A: Po zvolení možnosti "Registrace" vyplňte a odešlete registrační údaje. Po jejich zpracování Vám bude zasláno přihlašovací jméno a odkaz na vytvoření hesla. Další možností je kontaktovat naši velkoobchodní pobočku, pod níž jste registrováni.
Q: Proč vidím v katalogu špatné obrázky u zboží?
A: Pokud vidíte neaktuální náhledy na zboží, je třeba aktualizovat cache ve vašem prohlížeči. Uživatelé Microsoft Edge, Chrome a Firefox aktualizují cache stisknutím kombinace kláves Ctrl+F5. Uživatelé prohlížeče Opera musí manuálně smazat starou cache, aby se nahrála aktuální verze.